srijeda, 13. veljače 2013.

Ljubavne Sms poruke za valentinovo

Tko je sada, ti se čudiš, od poruka mojih ludiš. Ni dan ni noć nemaš mira, jer mobitel neprestano svira! Ja te volim, ti me shvati, poruke ti moram slati.

Valentinovo SMS broj dva:

Kad sam s tobom, ljepši mi je dan. Kad te sanjam, slađi mi je san. Kad te volim, mirišu mi jutra. Kad te ljubim, ne mislim na sutra.

...

Kad se u telefon moj ucrta broj tvoj i kad mi kažeš halo, srce bi mi stalo. Malo po malo, halo po halo, stvarno mi nedostaješ, srce moje malo

Šećeru, želim te za večeru! Ti si bombon najveće slasti, vrhunac moje strasti! Ti si hrana tijelu, desert svakom jelu. Ti si limun u čaju i šećer na kraju!

pederu glupi,konju jedan cupavi,prokleti idiote,odvratni smradu, ti glupavi gadu,ti obicni klinjo, "VOLIM TE" svinjo.....

ujutro ne doručkujem jer te volim u podne ne ručam jer te volim,uvečer ne jedem jer te volim,navečer nemogu spavati jer UMIREM OD GLADI..!!=P

ROMEO: Ja bih da ti malčice skinem tange gaćice, da ti desnom rukom mrsim stidne dlačice! JULIA: Tvojih pustih obećanja ja sam sita dabogda ti uvenula kita!!!

OBEĆAVAM TI:da te više neću ZVATI,da ti više neću PORUKE SLATI,da te neću ČEKATI,da te neću SANJATI,da te neću VOLJETI i još ti obećavam da OBEČANJE NEĆU ISPUNITI!!!

PAŽNJA!!!Tvoj SMS je zaražen virusom 'VOLIM TE',da ga se riješiš moraš mi napisati da me voliš!!!

Tvoja ljubav je potok sto iz raja tece,zbog tebe je moj zivot prepun srece,saljem ti kiss sladji od meda,jer ti si sve sto mi u zivotu treba!VOLIM TE!


Nema komentara:

Objavi komentar