ponedjeljak, 24. prosinca 2012.

Božićne sms poruke

Slušam Badnjih zvona glas, sjetim se prijatelja u taj čas i Bogu zahvalim za sve vas. Zima je, snjegovi su bijeli, a srce moje blagoslovljen ti Božić želi.

Neka se pred tobom otvori put, neka vjetar bude iza tvojih leđa, neka te prati samo ljubav i sreća, i neka Isus bude tvoja zaštita najveća! Sretan Božić.

Znaj da ti srcem cijelim sretan Božić želim! Neka te Bog blagoslovi da ti se ispune svi snovi, i uz vjeru neka te sreća prati, da ti se dobro boljim vrati!.

Ljubav i radost, nježnost i blagost, sreća i vedrina, osmijeh i toplina, neka svega toga tebi i najmilijima ovaj Božić ima!.

U dalekom gradu u zimskoj noći, Isus spasitelj otvori oči. Od radosti i sreće anđeli zapališe svijeće, a jedan od njih reče - Sretan Božić i mnogo sreće!.

Želim Vam osmijeh kad kapaju suze..
Želim Vam svijetlo kada je mrak..
Želim Vam veselje kada ste te tužni..
Želim Vam puno sreće i zdravlja..
Ljubavi i mira..
Svim ljudima na svijetu i Vama dragi moji forumaši
želim sve najbolje u životu..
I neka Vas u životu sreća prati..
Ljepše želje ne mogu Vam dati..

SRETAN BOŽIĆ !


Kuc-kuc ! Ima li koga ?
Daj otvorite..Smrznut ću se vani !
Zašto me tako zbunjeno gledate ?
Pa ja sam mali anđeo koji Vam je došao poželjeti-
SRETAN I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ!


Sretan i blagoslovljeni Bozic..i bozine blagdane...
..obilje Bozjeg blagoslova,da u miru i radosti..
Dozivite Bozic u srcu...!


1. Božić je kod mene barem šest ili sedam puta  zabavniji  nego igdje drugdje: rano počinjemo piti, pa umjesto jednog vidimo šest ili sedam Djedova Božičnjaka Sretan Božić!

2. Svatko tko vjeruje da su muškarci i žene jednaki očito nikad nije vidio muškarca kako pokušava zamotati božićni poklon :) Želim ti sretan Božić!

3. Djed Božićnjak je vrlo sretan jer zna gdje sve zločeste cure žive. Siguran sam da će i tebe posjetiti :)

4. Božić je vrijeme kad svatko želi zaboraviti prošlost i zapamtiti sadašnjost. Zato, ne zaboravi mi kupiti onaj prsten ;)

5. Ako te jedne noći debeli tip strpa u vreću, ne brini, poželio sam tebe za Božić :)





Nema komentara:

Objavi komentar